Łączna liczba wyświetleń

piątek, 6 lutego 2015

Początek kolekcjonowania...

Kiedy byłem chłopcem a potem nastolatkiem (lata 80-te i  początek 90- tych) zacząłem kolekcjonować, choć wtedy raczej zbierać figurki z różnych filmów, komiksów, gier, itp.,  również resoraki różnych firm oraz najefektywniej zbierałem żołnierzyki, indian i kowboi oraz rycerzy z tak zwanego okresu PRL-u czyli dokładniej "kioskowce". Niestety, po wielu latach i wielu przeprowadzkach zostały w moim rodzinnym domu tylko stare żołnierzyki ok. 80 szt. i ok. 20 szt. ułanów na koniach oraz parę pojazdów, ale pieczę nad tym trzyma mój tato;). Kiedy urodził się mój synek zacząłem ponownie już teraz kolekcjonować to co za młodu. Zacząłem od figurek i mamy ich teraz ok. 100 szt., również samochodziki ( Hot Wheels, Matchbox itp.) ok. 170 szt. no i od niedawna żołnierzyki, ale tu na razie jest mizernie - mamy ok. 33 szt.
Tworzę ten blog z moim 4 letnim synkiem Maksem, żeby wymieniać się informacjami, wspomnieniami oraz na co szczególnie liczę dokonywać wymiany między kolekcjonerami i pooglądać zdjęcia naszych kolekcji. Może tyle jak na początek.
Oto nasze zbiory i kolekcje.



Później dodam zdjęcia samochodzików i figurek.

1 komentarz:

  1. Zapraszam do dodawania zdjęć swoich zbiorów i komentarzy, wniosków i opinii:).

    OdpowiedzUsuń